دایاچنج

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

درامد دلاری با فریلنسری

آنچه در این مقاله می‌خوانید...
درامد دلاری در ایران

درآمد دلاری با فریلنسری

این روزها، بسیاری از افراد از طریق دورکاری با معتبرترین پروژه‌ها در ارتباط بوده و در انجام آن‌ها مشارکت می‌کنند. رونق فریلنسری تا اندازه‌ای گسترش یافته که با وجود تحریم‌ها، کسب درآمد دلاری با فریلنسری از داخل ایران نیز امکان‌پذیر شده است. در واقع، انجام این کار با ظهور مراکزی نظیر دایاچنج ممکن شده است. در این مطلب، قصد داریم بهترین وب‌سایت‌های فریلنسری بین‌المللی را به شما معرفی کرده و روش‌های کسب درآمد دلاری از راه دور را با شما به‌اشتراک بگذاریم. پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

فریلنسری در ایران

معرفی انواع سایت‌های فریلنسری بین‌المللی

اگر از تسلط خود به زبان انگلیسی یا سایر زبان‌های معتبر دنیا اطمینان دارید، توصیه می‌کنیم تردید را کنار گذاشته و از طریق ثبت‌نام در یکی از سایت‌های زیر درآمد دلاری با فریلنسری  داشته باشید. چند نمونه از بهترین سایت‌های فریلنسری بین‌المللی عبارتند از:

  · وب‌سایت Fiverr

وب‌سایت Fiverr یکی از معتبرترین پلت‌فرم‌هایی است که دورکاری و مشارکت در کلیه پروژه‌های بین‌المللی را از سراسر نقاط جهان امکان‌پذیر کرده است. از طریق این بستر ارتباطی، دستیابی به پروژه‌های کوچک و بزرگ ممکن شده است.

  ·وب‌سایت SolidGigs

وب‌سایت SolidGigs هم یکی از بهترین پلت‌فرم‌هایی است که پروژه‌های مختلف را به‌صورت هفتگی معرفی کرده و مشارکت در آن‌ها را برای فریلنسرهای سراسر نقاط جهان امکان‌پذیر می‌کند.

   ·وب‌سایت Upwork

مشارکت با وب‌سایت Upwork از طریق ثبت‌نام در سایت، ایجاد یک پروفایل مناسب و تهیه رزومه‌ای قوی امکان‌پذیر خواهد بود. از طریق این بستر، فریلنسرها می‌توانند سطح توانایی‌های خود را تعیین کرده و در انواع پروژه‌های طولانی مدت و کوتاه مدت مشارکت داشته باشند.

   ·وب‌سایت FlexJobs

وب‌سایت FlexJobs با دسته‌بندی مناسب مشاغل و پروژه‌های گوناگون دسترسی به آن‌ها را برای فریلنسرهای سراسر دنیا امکان‌پذیر کرده است. برای انجام برخی از پول‌سازترین پروژه‌های این سایت، ابتدا لازم است هزینه مجزایی پرداخت شود.

معرفی انواع مهارت‌های مورد نیاز در وب‌سایت‌های فریلنسری

از محبوب‌ترین مهارت‌های مورد نیاز در وب‌سایت‌های فریلنسری بین‌المللی می‌توان موارد زیر را برشمرد:

·تولید محتوا

در سراسر جهان، تولید محتوا به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و پول‌سازترین مهارت‌های فریلنسری شناخته می‌شود. انجام این کار از طریق آشنایی با اصول نگارش و قواعد دستور زبان، اصول سئو، توانایی برقراری ارتباط با کارفرماهای گوناگون و آگاهی از لحن و اهداف محتوا امکان‌پذیر خواهد بود.

·دستیار مجازی

دستیار مجازی یکی از پرطرفدارترین مشاغل فریلنسری است. با انجام این کار، ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین و مدیریت شبکه‌های اجتماعی از راه دور امکان‌پذیر می‌شود. برای این منظور، لازم است با اصول و قواعد این کار آشنایی داشته و از روابط عمومی خوبی بهره‌مند باشید.

·طراحی سایت

طراحی سایت نیز یکی از پرمخاطب‌ترین مشاغل دورکاری به حساب می‌آید. برای این منظور، لازم است با اصول طراحی گرافیک و قوانین بهبود تجربه کاربری آشنا باشید.

دایاجنچ بهترین پل ارتباطی برای نقد کردن درآمد دلاری

دایاچنج یکی از بهترین پلت‌فرم‌هایی است که کسب درآمد دلاری و نقد کردن آن را در ایران امکان‌پذیر کرده است. این مرکز با ارائه خدمات حساب پی پال فعالیت فریلنسرها در سایت‌های بین‌المللی و دستیابی به دستمزد دلاری با کم‌ترین میزان ریسک را ممکن کرده است. برای استفاده از این خدمات، کافی است به وب‌سایت دایاچنج مراجعه کرده و در آن عضو شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی ندارید؟