دایاچنج

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

راه های کسب درآمد دلاری در ایران

آنچه در این مقاله می‌خوانید...
تصویر تفکر برای پیدا کردن راه کسب درامد دلاری

با کاهش ارزش پول ملی و وضعیت نابسامان اقتصادی، بسیاری از افراد به فکر کسب درآمد دلاری افتاده‌اند. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با چند مورد از محبوب‌ترین راه های کسب درآمد ارزی آشنا شویم.

1- معامله‌گری در بازار ارزهای دیجیتال

یکی از روش‌هایی که در چند سال اخیر مورد استقبال افراد سراسر دنیا و به ویژه در ایران قرار گرفته است، معامله در بازار رمزارزها یا همان کریپتوکارنسی‌ها است. افرادی که از دانش کافی در این زمینه برخوردار هستند، می‌توانند درآمدهای خوبی از این طریق کسب کنند. همچنین باید یادآور شویم که فعالیت در این بازار خالی از ریسک نیست.

2- معامله‌گری در بازار تبادل ارزهای خارجی فارکس

این بازار اگرچه قدمت بیشتری نسبت به بازار رمزارزها دارد اما به دلایل محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها و عدم صدور حساب‌های بانکی برای هموطنان عزیزمان در ایران، زیاد مورد استقبال قرار نگرفت. اما هنوز هم در ایران هستند کسانی که از طریق روش‌هایی در این بازار فعالیت می‌کنند و درآمدهای خوبی کسب می‌کنند.

3- فروش کالا و فایل در سایت‌های خارجی

اگر فرد مورد اعتمادی را در خارج از کشور می‌شناسید که اقامت آن کشور و یک حساب بانکی معتبر دارد، با همکاری آن فرد می‌توانید در سایت‌هایی نظیر آمازون، eBay و … به عنوان فروشنده ثبت نام کنید و محصولات یا فایل‌های خود نظیر ایبوک‌ها را به فروش برسانید و از این طریق کسب درآمد ارزی داشته باشید.

4- فعالیت در سایت‌های فریلنسری (آزاد کاری)

اگر در زمینه‌هایی از قبیل برنامه‌نویسی، طراحی گرافیک، تولید محتوای انگلیسی، دیجیتال مارکتینگ و … تخصص دارید، می‌توانید در سایت‌های فریلنسری خارجی ثبت نام کنید و خدمات خود را به صورت پروژه‌ای به فروش برسانید یا در قالب قراردادهای دورکاری با کارفرماهای خارجی همکاری کنید. اگر از سطح زبان بالایی برخوردار هستید، ما به شما روش تولید محتوای انگلیسی را پیشنهاد می‌کنیم. چرا که هم درآمد خوبی خواهد داشت و هم با فعالیت به عنوان نویسنده، از انعطاف‌پذیری زمانی بالایی برخوردار خواهید بود.

5- کسب درآمد ارزی از طریق یوتیوبر شدن

یکی از روش‌های محبوب دیگر برای کسب درآمد دلاری، فعالیت در یوتیوب است. اگر در زمینه‌ی بلاگری یا ایجاد محتواهای ویدئویی دستی بر آتش دارید، وقت خود را تلف نکنید و با فعالیت و ساخت محتواهای ارزشمند در یوتیوب بر روی خود سرمایه‌گذاری کنید. در این روش، بعد از مدتی که تعداد دنبال کنندگان صفحه‌ی شما و ساعت‌های بازدید ویدئوهای شما به یک حد نصاب مشخص رسید، یوتیوب از طریق تبلیغاتی که در حین ویدئوی شما نمایش می‌دهد و کلیک‌های کاربران روی آن تبلیغات، مبلغی را به حساب شما واریز می‌کند که بعداً می‌توانید آن را برداشت کنید.

اهمیت داشتن حساب بانکی خارجی برای کسب درآمد ارزی

به دلیل وجود شرایط تحریم، شما نیاز به یک حساب بانکی در خارج از ایران خواهید داشت. یک روش آن است که خودتان مستقیماً در کشورهای همسایه مانند ترکیه و… نسبت به افتتاح حساب بانکی / حساب پی پال اقدام نمایید و یا اگر دوست و آشنایی مورد اعتماد در خارج از ایران دارید می توانید از آنها کمک گرفته و از حساب بانکی و یا حساب پی پال آنها استفاده کنید.
راه دیگر این هست که شما میتوانید از خدمات فریلنسری دایاچنج استفاده نمائید ، خدماتی چون افتتاح حساب پی پال و سرویس نقد درامد ارزی

جمع بندی

همانطور که می‌دانید، روش های کسب درآمد دلاری از ایران بیش از موارد بالا است. همکاری در فروش، تبلیغات گوگل، مشاهده ویدئوهای تبلیغاتی و … تنها بخش دیگری از این روش‌ها هستند که در این مقاله 5 روش از رایج‌ترین روش‌های کسب درآمد ارزی را معرفی کردیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی ندارید؟