دایاچنج

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

گیفت کارت چیست؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید...
تصویر گیفت کارت

گیفت کارت یک کارت نقدی به شمار می‌آید که با مقدار مشخصی پول پر می‌شود و سپس می‌توان از آن برای خرید و سایر تراکنش‌های مالی استفاده کرد. گیفت کارت مجازی یکی از انواع گیفت کارت است که بسیار پرطرفدار بوده و بیشتر مورد استفاده ایرانیان است. شما می‌توانید گیفت کارت را از مجموعه معتبری چون دایا چنج خریداری کنید. مجموعه دایا چنج سال‌هاست در حوزه دریافت و پرداخت ارزی فعالیت دارد و با رفع نیازهای مختلف کاربران در سطح بین المللی به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های این حوزه شناخته شده است.

تصویر gift card

گیفت کارت چیست و چه کاربردی دارد؟

از گیفت کارت برای هدیه دادن استفاده می‌شود. شما کارتی فیزیکی یا مجازی را شارژ می‌کنید و بعد از ارائه کد آن به مخاطب مد نظرتان به او قابلیت خرید از اپ‌ها و برنامه‌های پولی غیرایرانی را می‌دهید. برای حل مشکل استفاده از امکانات و سرویس‌های پولی اپلیکیشن های مختلف گیفت کارت توصیه می‌شود. 

به طور کلی از گیفت کارت‌ها برای خرید مجازی، خرید کالای فیزیکی و دریافت خدمات الکترونیکی مانند دانلود بازی‌ها، فیلم، موسیقی، کتاب و غیره استفاده می‌شود. ممکن است برای شما سوال شده باشد که چگونه گیفت کارت بخریم؟ شما می‌توانید توسط مجموعه دایا چنج هر نوع گیفت کارتی را که می‌خواهید تهیه کنید. با خیالی آسوده کلیه خدمات مربوط به پرداخت‌های بین المللی را به دایاچنج بسپارید و مطمئن باشید که به بهترین نحو و در کوتاه‌ترین زمان آنچه انتظار دارید ارائه خواهد شد.

تصویر گیفت کارت آمازون

انواع گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت‌ها انواع مختلفی دارند که در ادامه مهم‌ترین ان‌ها را شرح می‌دهیم.

 

 گیفت کارت آیتونز

گیفت کارت های اپل فقط برای خرید کالاها و خدمات از فروشگاه اپل، اپلیکیشن اپل استور، apple.com، اپ استور، آیتونز، اپل موزیک، اپل تی وی، اپل بوک و سایر موارد مربوط به اپل استفاده می‌شود.

itunes gift card از محبوب ترین گیفت کارت ها در حال حاضر است. می‌توان گیفت کارت آمریکا را پرفروش‌ترین نوع گیفت کارت آیتونز دانست.

گیفت کارت‌های اپل در مقادیر ۱۰ دلاری ، ۱۵ دلاری، ۲۵ دلاری، ۵۰ دلاری ، ۱۰۰ دلاری ارائه می‌شوند.

تصویر گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت Google Play به صورت مبالغ مختلفی عرضه می‌شود. شما با خرید این گیفت کارت می‌توانید اپلیکیشن‌های مختلفی را از فروشگاه گوگل پلی خریداری کنید یا از پرداخت های درون برنامه‌ای بهره ببرید.

گیفت کارت گوگل پلی به شما این قابلیت را می‌دهد که از برنامه‌ها، موسیقی، فیلم‌ها و سایر محتواهای دیجیتال موجود در پلی استور بهره ببرید. این گیفت کارت‌ها برای استفاده در دستگاه‌های اندرویدی هستند.

گیفت کارت های گوگل پلی با قیمت‌های ۱۰ دلاری، ۱۵ دلاری، ۲۵ دلاری، ۵۰ دلاری و ۱۰۰ دلاری ارائه می‌شوند.

تصویر گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن پلاس 

این گیفت کارت بازی برای دسترسی به بازی های استور سونی که نیاز به گیفت کارت پلی استیشن دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این گیفت کارت‌ها آمریکایی هستند وبا قیمت ۱۰ دلار، ۲۰دلار، ۵۰ دلار و ۱۰۰ دلار ارائه می‌شوند.

 

 گیفت کارت مایکروسافت

‌گیفت کارت‌های مایکروسافت برای کاربرانی تعبیه شده است که از ویندوزفون استفاده می‌کنند. این افراد با استفاده از گیفت کارت‌های مایکروسافت قادرند حساب خود را شارژ کنند و از اپ استور مایکروسافت خرید کنند. سرویس‌های مایکروسافت عبارتند از خرید نرم افزار از Windows Store، خرید و مشاهده فیلم، خرید و دانلود موسیقی از بانک اطلاعاتی مایکروسافت، دانلود بازی هایی مثل HALO و … که بر پایه پلتفرم ویندوز باشند.

تصویر گیفت کارت اسپاتیفای

گیفت کارت spotify 

اسپاتیفای سرویس پخش موزیک است. کاربران می توانند به راحتی با استفاده از این گیفت کارت به سرویس پخش آنلاین موسیقی دسترسی پیدا کنند و تعداد زیادی موسیقی ، پادکست ،موزیک ویدیو از هر هنرمندی را دانلود کنند. 

تصویر گیفت کارت آمازون

گیفت کارت آمازون

آمازون مهد همه جور کالایی است. با گیفت کارت آمازون می‌توانید به راحتی تمام اجناس فیزیکی و دیجیتالی آمازون را خرید کنید؛ همچنین آمازون یک کتابخانه گسترده دارد که  مورد علاقه بسیاری از دانشجویان و مترجمان است.

گیفت کارت های آمازون با قیمت های ۱۰دلار، ۲۵ دلار، ۵۰ دلار، ۱۰۰ دلار ارائه می‌شوند. 

تصویر گیفت کارت ebay

گیفت کارت eBay 

فروشگاه eBay در حوزه خرید و فروش محصولات و کالاهای دست دوم مانند لوازم خانگی، لوازم برقی، اسباب بازی، پوشاک و غیره فعال است. با داشتن گیفت کارت eBay می‌توان از این فروشگاه تمام و کمال خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی ندارید؟